29 stycznia 2013

Liebster Blog Awards


         Czarna limuzyna mknie niespostrzeżenie ulicami miasta. Mroźny i śnieżny krajobraz Polski zostaje po jakimś czasie gdzieś w tyle, słychać tylko szum oceanu, a na twarzy pozostają ostatnie promienie zachodzącego, kalifornijskiego słońca. Auto zatrzymuje się przed amfiteatrem, który zgromadził już same gwiazdy blogosfery, a paparazzi zwarci i gotowi czekają na kolejnych gości. Chwilę później, średniego wzrostu brunetka o kręconych do ramion włosach, w pięknej kobaltowo-tiulowej sukni pojawia się na czerwonym dywanie. Spogląda wesoło na swojego misiowatego towarzysza o złoto-bursztynowych tęczówkach, kiedy ten proponuje jej ramię. Z uśmiechem i wysoko podniesionym czołem ruszają do przodu, ku wyobraźni, na galę Liebster Blog Awards...


        
          Nominacja do "LBA" jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Ma na celu rozpowszechnienie tych mniej znanych bloggerów. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała, następnie Ty nominujesz kolejne 11 osób (informujesz ich pod najnowszym postem, nie możesz nominować osoby, która Cię nominowała) oraz zadajesz 11 pytań. 


PIERWSZA NOMINACJA - od Pi@pi@c

1.  Twoja ulubiona postać fikcyjna, dlaczego?
Zdecydowanie wampir, ale taki z prawdziwej "krwi i kości" - nieśmiertelny, szybki, zwinny, przerażający, niebezpieczny, atrakcyjny i pożądliwie seksowny. 

2. Ulubiona pora roku, dlaczego?
Wiosna/wczesne lato. Kwitnąca forsycja, jasno zielone liście drzew, pierwszy śpiew słowika, kolorowe tulipany, soczysta trawa, kremowo-żółte żonkile, wesoło uśmiechające się błękitne niezapominajki, truskawki, rozkwitnięte liliowo-purpurowe bzy i ich intensywny słodko-mdlący zapach, ciepło promieni słonecznych na twarzy... właśnie dlatego. 

3. Jak wyobrażasz sobie koniec świata?
Nie wyobrażam sobie, po prostu o tym nie myślę

4. Dlaczego istnieje cierpienie na świecie?
Dlatego, że istnieją na świecie rzeczy, które potrafią ranić.

5. Cz jest początek i koniec?
 Tak.

6. Co nazywasz dobrem, a co złem?
Dobro: życie
Zło: polska polityka 

7. Gdzie jest granica pomiędzy tym, co ludzkie, a tym co boskie?
"Prawdziwa przyjaźń to doskonała harmonia tego, co ludzkie z tym, co boskie" - Cyceron

8. Czy istnieje życie po śmierci?
Jeżeli w to wierzysz. 

9. Jakim zwierzakiem chciałabyś zostać po śmierci? Dlaczego?
Nigdy nie myślałam o reinkarnacji, być może dlatego, nie interesuje się buddyzmem. Chociaż, gdybym miała wybór to chciałabym być... ptakiem, łabędziem. Wolnym, szybującym między obłokami stworzeniem. 

10. Niebo, ziemia, czy piekło? Dlaczego?
Zdecydowanie tam, gdzie teraz jestem. Ziemia. 

11. Najsilniejsze uczucie na ziemi?
Miłość. 


DRUGA NOMINACJA - od Akyes


1. Twoja największa wpadka?

Nie przypominam sobie takowej. 


2. Co to jest bikspit? (proszę nie używać Wikipedii!)

Nie mam zielonego pojęcia.

3. Ile miałaś/eś lat, kiedy założyłeś pierwszego bloga?
13.

4. Spam. Co o nim sądzisz?
Wkurzający, wnerwiający, ale… gdzieś trzeba przecież zamieszczać elementy marketingowej machiny.

5. Masz zwierzę? Tak = Opisz jego charakter. Nie = Jakie chciał(a)byś mieć?
Mam trzy letniego teriera rasy Yorkshire oraz półrocznego kota europejskiego. Lucky jest zaprzeczeniem stereotypowego „jorka”, cichy, spokojny, uwielbia się przytulać i bawić w ogrodzie. Nie ujada i nie szczeka nieproszony, a każdego gościa i listonosza wita z podniesionym i merdającym ogonem. Natomiast Luna to diabeł wcielony, wszędzie jej pełno, wszystko dziewczynę interesuje. Spokojna i kochana tylko w objęciach Morfeusza.

6. Opisy czy dialogi?
Zdecydowanie wolę dialogi, zarówno pisać, jak i czytać. Ale dobry opis wydarzeń, przeżyć, emocji nie jest mi obcy, wszystko zależy od sytuacji.   

7. Najgorszy blog według ciebie?
Jak dla mnie nie ma takiej kategorii, każdy blog ma w sobie coś specyficznego, ponieważ każdy bloger jest inny, jedyny w swoim rodzaju. Dla jednego będzie to bezużyteczne, beznadziejne, a może jednak dla kogoś piękne?

8. Komp, laptop, tablet. Które z tych urządzeń najczęściej używasz, by pisać na bloga czy coś takiego?
Laptop.

9. Jakie owoce zajmują u ciebie pierwsze miejsce?
Truskawki.

10. Jaki jest Twój ulubiony rodzaj czekolady?
Mleczna bez dodatków.

11. Co cię denerwuje w ludziach?
Chamstwo i kłamstwo. 


NOMINACJE:

MOJE PYTANIA:
1. Co robisz w wolnym czasie? 
2. Jaką książkę przeczytałeś/łaś ostatnio? 
3. Twój najlepszy film. 
4. Jak rozpoczęła się Twoja historia z blogowaniem? 
5. Jakiego sprzętu (komputer, laptop, tablet) używasz do pisania postów na blogu? 
6. Czym jest dla Ciebie – SPAM? 
7. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? I dlaczego? 
8. Jaki jest Twój ulubiony rodzaj czekolady? 
9. Czym według Ciebie jest szczęście? 
10. Jakie jest najsilniejsze uczucie na ziemi?
11. Twoja ulubiona postać fikcyjna (wampir, wilkołak, upadły, mag). Uzasadnij dlaczego.
  

POSŁOWIE:
Bardzo dziękuję za nominacje, aż dwie :) Cóż nie spodziewałam się, nie miej jednak z radością przyjęłam wiadomość o nagrodzie. Odpowiedziałam na olbrzymią, jak w moim wypadku dawkę pytań, więc możecie się czegoś więcej o mnie dowiedzieć. A na koniec zagadka, kto towarzyszy "mi" na Gali? Dla zwycięzców przewidziana wirtualna nagroda!
  
 


21 komentarzy:

  1. Will:p
    Dziękuję za nominację, na razie nie mam czasu się w to bawić, ale może jak znajdę chwilę;p Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :)
      PS. Nie prawidłowa odpowiedź.

      Usuń
    2. Aj, nie zauważyłam słowa "misiowaty" :p Za szybko czytałam:p

      Usuń
  2. Po prostu świetnie, jutro hiper mega ogromniasty egzamin, a ja właśnie biorę się za pisanie odpowiedzi.
    Cały dzień czekałam na coś takiego :D

    PS To pewnie Emmecioch :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i mamy zwycięzce :)

      W ramach wirtualnej nagrody otrzymujesz: dwuletni, bezpłatny dostęp do bloga, pierwszeństwo w informowaniu o nowych postach na blogu oraz mnóstwo, ale mnóstwo wirtualnych całusów :****************

      PS. Ciesze się, ze poprawiłam Ci humor.

      Usuń
    2. Kiedy przewodnicząca jury ogłosiła zwycięzcę wszyscy dostojni goście zgromadzeni w przepięknym amfiteatrze zaczęli bić gromki aplauz. Obezwładniający paraliż ogarnął moje ciało.
      - Ja? - szepnęłam cichutko i poczułam jak mocno ściśnięte jest moje gardło.
      Obróciłam się w stronę przyjaciół z którymi mnie tutaj zaproszono. Moja najlepsza przyjaciółka, Narya gratulowała mi zwycięstwa, a Rafael tylko delikatnie się uśmiechał pod nosem. Powoli podniosłam się z miejsca kurczowo trzymając się oparcia. Wzięłam głęboki wdech i sztywno ruszyłam ku scenie.
      Z każdym kolejnym krokiem odczuwałam coraz większą radość, pewność siebie i rozpierającą mnie dumę.
      Wygrałam.
      Mógł być tylko jeden zwycięzca i to ja nim byłam. Przez tą krótką chwilę to ja byłam w centrum tej cudownej gali, to ja błyszczałam, to ku mnie były skierowane oczy całej zgromadzonej elity.
      Pokonując ostatnie schody stanęłam naprzeciwko pięknej wampirzycy.
      - Gratuluję – powiedziała wbijając we mnie swoje bursztynowe tęczówki.
      Uścisnęła moją dłoń i podała ciężką statuetkę. Gestem wskazała mi ustrojoną mównicę. Podeszłam. Nietaktownie byłoby nie podziękować za otrzymanie takiego wyróżnienia. Kiedy stanęłam przed mikrofonem, nowa fala adrenaliny zalała moje ciało. Sala milczała czekając na moje słowa, a ja patrzałam.
      Cullenowie jako najważniejsi goście siedzieli w pierwszym rzędzie, ale nie tylko ich mogłam rozpoznać. Była rodzina Blacków, Salvatorowie, elita Bon Temps, mogłabym nawet przysiąc, że gdzieś w mroku po prawej stronie zalśniły przepiękne białe pióra któregoś z Bravitów.
      Tak wiele gwiazd z różnych blogów, reżyserzy, scenarzyści, krytycy...
      - Roxanne? - upomniał mnie melodyjny głos przywodzący na myśl złoto polane miodem.
      Spojrzałam na stojącą tuż obok Viviene. Tak, no jasne, zabieram czas.
      - Dziękuję – zdenerwowana wyskrzypiałam do głośnika.
      Sprzęt niemiłosiernie zawył wysokim dźwiękiem. Postanowiłam spróbować jeszcze raz uprzednio odchrząkając żeby pozbyć się chrypy.
      - Dziękuję za nominowanie mnie do tego cudownego konkursu. Jestem niezmiernie szczęśliwa, a zarazem zaskoczona, że ta nagroda przypadła właśnie mnie. Chciałabym też z tego miejsca podziękować wszystkim którzy wspierali mnie kiedy dokonywałam tego trudnego wyboru oraz tym którzy wysyłali na mnie esemesy. Bez nich nie osiągnęłabym tak wiele.
      Dziękuję, dziękuję z całego serca :*

      Usuń
    3. Kuuuurdeeee... zapomniałam o Harpiah :(

      Usuń
    4. Cudowne, cudne, boskie... Aż mnie zatkało, ale ogromniasty uśmiech zaraz potem pojawił mi się na twarzy <3 Dziękuję serdecznie :P

      Usuń
    5. Tak to już jest, kiedy człowiek nie może zasnąć o 3 wieczorem i strasznie mu się nudzi :P Pełno w tym będziorów, ale taki już mój urok :D
      I dziękować raz jeszcze

      Usuń
  3. dzięki za nominacje!!!
    Zastanawiałam się kiedyś kogo miałabym nominować i między innymi chciałam ciebie a tu bum! Nominowałaś mnie a zasady to zasady nie mogę
    Jeszcze raz wielkie dzięki

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za nominację! Buziaki Carlli:***

    OdpowiedzUsuń
  5. jej, dzieki za nominacje nie spodziewałam się

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoneczko, dziękuje ze nominacje ale powiedz mi jak sesja? i co z kolejnym rozdziałem?
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko, ostatni egzamin mam 11 lutego. A z nowy rozdział pojawi się według planu w kalendarium. Szybciej nie da rady, nie mam czasu pisać na razie. Buziaki :)

      Usuń
    2. Trzymaj się! Na pewno zdasz wszystko najlepiej! Trzymam kciuki i cierpliwie czekam:*

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. przesyłam plik xml
      http://sendfile.pl/274375/viviene.xml
      jeśli jeszcze będą jakieś kłopoty z wstawieniem szablonu - pisz :)

      Usuń
    2. z tego co widzę, w szablon>edytuj kod html>kontynuuj w sekcji body masz wpisany kolor tła #000000, wystarczy, że tam zmienisz je na #2a2a2a i powinno być ok.

      Usuń
  8. No no no jakie zmiany WOW :D ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się! I szablonik i odpowiedzi, widzę, że mamy poniekąd podobny punkt paczania :D - plis... zmień odnośnik mnie na "tpiapiac", aż nie myślę o tych małpach w poprzednim "mnie" - drażniący temat.

    Dawaj szybko kolejny rozdział i nie ma wymówek, bo sesja :P Każdy swoje musi odbębniać haha... Ja tam dzisiaj na luzie, bo po dzisiejszych wynikach z Przyro, czuję w sobie highlife... Teraz tylko poprawić ekonomie (co może być trudne, ale tym się będę martwić potem).

    Ale btw. idę jak ty - rozdziału nie ma, ale szablonik nowy hahah

    OdpowiedzUsuń